Szavazások

Te melyik mozgásformát részesíted előnyben fogyókúra idején?
 
Címlap Picur - fogyókúra másodszor - ÚJ! 2015. június 23.

2015. június 23.

Picur - fogyókúra másodszor - ÚJ!

fogyókúra naplóNéhány napja azon gondolkodom, hogyan tudnám finoman, burkoltan, inkább csak sejteni engedvén leírni, hogy kicsit többet mutat alattam a mérleg. Nem! Most inkább elétek állok, és feketén-fehéren, kíméletlenül leírom, hogy igenis híztam! Megint híztam! És megint kezdek elmenni az "annyira még nem vészes, nem kell pánikolnom, meg a néhány kiló plusz még jól is áll" vigasztalások irányába. Ez azonban csak önámítás.

A helyzet az, hogy mostanában hatványozottan többet eszem és kontrollálatlanabb formában, mint annak előtte. Rákóczi túrós két szelet, fagyi, csoki, bonbon, tegnap pogácsa, de nem ám egy-két szem. Nem. Volt az vagy 10 is. Szóval, ami a csövön kifér, vagy inkább befér??? Tegnap a munkahelyemen belenéztem a fali tükörbe. A nadrágom, amiben idáig karcsúnak és normálisnak láttam magam, most egy csülöksonkát formázott.Súlyom: 58 (!!!) kg.

Úgy döntöttem, ebből elég. Tudom, hogy ezt már hallottátok tőlem néhány százszor, de most újra felállok. Győztes csak abból lesz, aki vesztesként újra és újra fel tud állni. És én fel fogok állni. Mai tervem: a munkahelyemen elfogyasztott ebéd (ja, ebben volt egy óriási torta szelet is, de hát Istenem, szülinapot ünnepeltünk) megemésztése után mára abbahagyom a féktelen zabálást és délután tornázni fogok. Méghozzá nem is akármit: Rubint Réka Angyalok 20+40 perc kőkemény edzését. Iszonyúan jó, erre mindig szívesen tornázom. Majd még jelentkezem.