Szavazások

Te melyik mozgásformát részesíted előnyben fogyókúra idején?
 
Címlap Picur - fogyókúra másodszor - ÚJ! 2014. március 11.

2014. március 11.

Picur - fogyókúra másodszor - ÚJ!

fogyókúra naplóTe jó ég, most olvastam át a fogyókúra naplóm kezdetét, és a mostani helyzetem és az akkori állapotom között kísérteties a hasonlóság. Annyi különbséggel, hogy most bő 3 kilóval kevesebb vagyok, de ugyanúgy alattomban kúsznak fel rám a kilók, mondhatni, dekánként, észrevétlenül. Ezek szerint 2012 óta küzdök a karcsúság szinten tartásáért? Hűha!

Bizony, nem könnyű a fogyózóknak. Ha tényleg jól akarnak kinézni, akkor azért bizony napi küzdelmet kell vívni. Annyi eredményt már elértem, (és ez nagy szó!), hogy a torna már nem eszköz számomra, hanem cél. Ergo már a mozgás öröméért tornázom, nem (elsősorban) a fogyásért.

És mi a helyzet velem mostanában? Hááát, 55 és 56 között mozog a súlyom, ami egy kilóval több, mint február végén volt. Na itt az alattomos zsírlerakódás! Ha most nem kapom el a hájam grabancát, akkor menthetetlenül elindulok a hízás útján. De nem hagyom magam! Azért sem!

Mostanában vagy 1 órát, vagy 40 percet tornázom az új bokasúlyommal. A korábbi 75 dekás volt, a mostani már 1 kilós, ha hiszitek, ha nem, érzem a különbséget! És napok óta alig nassolok. Még egy fontos változást, mondhatni reformot vezettem be: a mostanában gyakori kenyeres-szalámis reggelik helyett igyekszem visszaállni a jól bevált gyümölcsökre, kefírre, kölesgolyóra. A mai reggel már pipa, szurkoljatok, hogy sikeres legyek!