Szavazások

Te melyik mozgásformát részesíted előnyben fogyókúra idején?
 
Címlap

Fogyókúra

Február 5.

Brigi fogyókúra naplója

Kicsit elkéstem az írással. A vasárnapi mérésekről tudok beszámolni, mivel akkor álltam utoljára mérlegen. Nos, magam sem hittem: 82,5 kg. Persze tudom, hogy először könnyen mennek a kilók, mert kiürülök, lemegy a víz. De erre nem számítottam!
Az elmúlt héten csak félig tartottam be azt, amit elterveztem. A diétát végig, néha nem is vacsoráztam, ha úgy éreztem ebédkor elszaladt velem a ló. Igyekszem sok folyadékot inni. Szerintem napi max 1000 kcal-t fogyasztok el. Ezért büszke is vagyok magamra, mert néha bizony nagy volt a kísértés.
Amikért nem vagyok büszke: még egy percet sem mozogtam, tornáztam. Sosem szakítottam rá időt, pedig tudom, hogy fontos lenne. Igyekszem magam rávenni, aztán csak összejön. Még mielőtt megállok a fogyásban.
Most röviden ennyi, éljen a sport!

 

április 16. , vasárnap

Bea fogyókúrás naplója

Este van. Eldöntöttem, hogy most mindjárt összegzem a napot. Reggeli:kávé cukorral, 1 db barna kifli, 2 kockasajt Ebéd: 100 gramm rizs (még szárazon) +fél doboz kukoricakonzerv (kb 150 g) Vacsi : fél kígyóuborka, egy dl tejföl, két kisebb sárgarépa reszelve, 2 háromszögsajt, kolbászkarikák Pozitívumok: nem ettem 6 után, reggeli, ebéd tökéletes Negatív: kolbász, ami ami elrontotta a kalóriamennyiséget is Hümm, nem rossz, de lehetne jobb is, reggel megmérjük az eredményt

 

 
<< Első < Előző 31 32 33 Következő > Utolsó >>

33. oldal / 33