Szavazások

Te melyik mozgásformát részesíted előnyben fogyókúra idején?
 
Címlap

A fűszerezés

Konyhamágus - fogyózóknak

Hogyan fűszerezzünk fogyókúránk idején az ételeket? Legfontosabb szabály a só használatának a mérséklése, elhagyása. De mit tegyünk ételeinkbe ehelyett?

 

Mint az köztudott, a túlzott sóhasználat is felelőssé tehető a vízháztartás egyensúlyának felbomlásáért, s ennek kapcsán az ödémáért, cellulitisért. Az érrendszert is károsítja, így a napi 5-7 gramm ajánlott sómennyiségnél ne fogyasszunk többet!

Adja magát a kérdés: akkor mit használjunk fűszerezéshez a konyhasó helyett?

Lépjünk túl a megszokott, mindennapokban használt fúszereken, és lássuk meg a lehetőségeket más ízesítőkben is, mint például:

  • petrezselyemzöld
  • zeller
  • gomba
  • fokhagyma
  • citrom
  • vöröshagyma
  • snidling
  • ecet
  • fahéj
  • vanília
  • babér
  • borókabogyó
  • rozmaring
  • szerecsendió
  • kakukkfű

Kísérletezzünk bátran, színesítsük, gazdagítsuk ízvilágunkat az egészség jegyében!