Szavazások

Te melyik mozgásformát részesíted előnyben fogyókúra idején?
 
Címlap

Mindig annyit eddz, amennyi jól esik!

Fogyókúra módszerek

túlterhelő edzésEz persze nem azt jelenti, hogy a mozgást abban a pillanatban hagyd abba, amint erőfeszítéseket kell tenned. Az erőfeszítés nem egyenlő azzal, hogy azonnal fel is akarod adni. A fájdalom a barátod, nem az ellenséged, ezt ne feledd! Akkor honnan ismerjük fel, mikor kell megálljt parancsolni az edzésben?


A mozgás alapvetően örömöt okoz az embernek. Akkor is, mikor a sokadik lábemelést csinálja és erejét meghaladva próbál mindig egy kicsit többet teljesíteni. Örömforrást jelent, hiszen megismerhetjük általa a „megcsináltam, sikerült!“ érzést, megízlelhetjük a leküzdhetetlennek hitt akadály legyőzése feletti eufóriát.

Azon a ponton viszont, mikor már nem ez az öröm vezérel, mikor már nem a saját elégedettségedre, hanem például a másoknak való bizonyítás miatt edzel, akkor abba kell hagyni. Nem szabad tovább folytatni akkor, ha a bizonyítási vágyon túl már semmi nem hajt előre, ill. olyankor, ha a szervezetednek már kifejezetten nem esik jól a mozgás.

Figyelj magadra, és érezd jól magad! A mozgás nem szenvedés, a mozgás mindig örömforrás kell, hogy legyen!