Szavazások

Te melyik mozgásformát részesíted előnyben fogyókúra idején?
 
Címlap

Maradj formában hosszú távon!

Fogyókúra módszerek

önsanyargatás helyett"Az életem egy merő önsanyargatás. Minden nap egy keserves küzdelem, szenvedés, lemondások sora. Nem bírom tovább!" Ismerős az állapot? Akkor ideje, hogy felhagyj a szenvedéssel és könnyebb utat válassz alakod megőrzéséhez!

 

Könnyű ezt mondani, de hogyan? "Amint kicsit lazítok, egyből másznak rám a kilók. " - szól az ellenérv, pedig hosszú távon nem kiifizetődő az állandó önsanyargatás. Ezt ugyanis megszokja szervezetünk, míg végül nem fog reagálni semmilyen erőfeszítésünkre.

Mit tegyek hát másként?

A megszorítások ne legyenek mindennaposak, elég, ha négy napból csak három szól egy-egy óra mozgásról és diétás étkezésről. A "szabadnapokon", ha nem is ész nélkül, de alapvetően engékenyebben adjuk meg magunknak, amit szervezetünk kíván. Ilyenkor lehet enni bolognai spagettit vagy bármit, amire vágyik a szervezeted, így nem fog kiéhezni a finom ízekre. Ha hetente legalább 2 alkalommal általad vágyott ízélményhez jutsz, a többi napon azonban állhatatosan tartod magad a kontrollált étkezéshez, elkerülheted a jojó effektust.