Szavazások

Te melyik mozgásformát részesíted előnyben fogyókúra idején?
 
Címlap

Jó tanácsok diétázóknak

Fogyókúra módszerek

jó tanácsok diétázóknakNagy elhatározással és lelkesedéssel vágsz bele a fogyókúrába, és ilyenkor bizony az is előfordulhat, hogy koplalni kezdesz. Úgy gondolod, az már egy jó indítás, ha reggel semmit nem eszel és az ebéd az első főétkezésed. Biztosan jó ez így?


Semmiképpen sem. Reggel bátran feltankolhatsz szénhidráttal, ami később energiát ad az egész napi tevékenységekhez. Ebédnél már visszafogottabban érdemes fogyasztani. Jó, ha sovány húsféléket eszel zöldségekkel, gyümölcsökkel. Ha napközben rád tör a farkas étvágy, ne kínozd magad éhezéssel, inkább egyél, de alaposan gondold át, hogy mit! Részesítsd előnyben a sovány tejtermékeket!

Vacsoránál pedig fokozottan ügyelj a kalóriabevitelre, ám mindemellett ne feledkezz meg a változatos és valóban ízletes falatokról! Ilyen módon elkerülhető a kiéhezettségből eredő jo-jó effektus. Hasznos lehet, ha kenyér helyett ham-letet, abonettet eszel valamilyen sovány felvágottal, esetleg némi zöldséggel. Ha vacsora után édesség-vágy tör rád, gyümölccsel csillapíthatod azt.