Szavazások

Te melyik mozgásformát részesíted előnyben fogyókúra idején?
 
Címlap Mikor tornázzunk?

Mikor tornázzunk?

Egészség

Mikor tornázzunk?

Tanácstalan vagy, hogy mikor lenne ideális az alakformáló tornát, aerobikot végezni? Az alábbiakban olvashatod, melyik napszak miért jó erre a célra?

 



Ha reggel tornázol:

Friss és üde leszel egész nap. Valószínűleg a kedvedre is kihat a korai mozgás, ami testi és szellemi energiával tölt fel. A nap elején végzett torna azért is inspiráló hatású, mert nehezebben csábulsz el a nap folyamán, nehogy a kezdeti sikert lerombold.

Ha délután végzed az edzést:

A napi feszültségek oldására és felfrissülésre egyaránt ragyogó megoldást nyújt a délutáni torna. Elűzhető általa a délutáni tunyaság, tespedés, és új lendületet visz a nap hátralévő részébe. Ha egy fontos találkozó, randevú előtt állsz, szinte újjászülethetsz az előtte végzett aerobik és tusolás hatására.

Ha este tornázol:

Nagyon hasznos az esti mozgás, hiszen az azzal járó bőséges folyadék fogyasztás segít elkerülni, hogy jól bevacsorázz. Az esti torna hatására éjszaka kellemesen ellazulhatsz, és nyugodtabb lehet alvásod is.

Összefoglalván tehát mindegy, melyik napszakban végzed a tornát, a lényeg, hogy mozogj, mozogj, mozogj!