Szavazások

Te melyik mozgásformát részesíted előnyben fogyókúra idején?
 
Címlap

Megetted a sovány vacsit, de még felfalnál egy fél disznót?

Egészség

Evési kényszer legyőzéseNincs fogyókúrázó, aki ne szembesülne azzal az érzéssel, mikor a diétás menüt elfogyasztva további finomságokon töri a fejét. „Még nem vagyok jóllakva, megőrülök, ha nem eszem még néhány falatot“. Itt a tuti tipp, hogy ellen tudj állni a kísértésnek!


Tudnod kell, hogy szervezetednek kell bizonyos idő ahhoz, hogy „felfogja“: most evett és már nincs éhség érzet. Ez kb. 20 perc, amit ha kivársz, utána garantáltan elmúlik a gyomor „Még! Még!“ követelőzése. Ekkorra jut el az agyba az a visszacsatolás, hogy szervezeted ételhez jutott, így egészen egyszerűen megszűnik az evés kényszer.

Próbáld ki! Várd ki türelmesen ezt a 20 percet, adj szervezetednek türelmi időt. Ha még akkor is ellenállhatatlan éhség (valódi éhségről beszélünk!) gyötör, csak akkor teljesítsd gyomrod követelését. Ám meg fogod látni, hogy az éhség elmúlik, te pedig könnyedén átléped ezt a próba tételt.